Informatii precontractuale
INFORMATII PRECONTRACTUALE PACHETE DE SERVICII DE CALATORIE
DIN OFERTA STANDARD A AGENTIEI INTERRA TRAVEL
CONDITII DE REALIZARE A GRUPULUI MINIM
In cazul pachetelor de calatorie din oferta standard a agentiei de turism organizatoare Interra Travel, grupul minim pentru realizarea excursiei este dupa caz de 20/30/35/40 de turisti care au achitat deja pretul pachetului de călătorie, si este indicat in mod explicit in programul detaliat al fiecarui pachet de calatorie, in catalogul printat si pe site-ul agentiei Interra Travel www.interra.ro. In cazul in care numarul de turisti este mai mic decat cel indicat in program, la care s-au calculat tarifele, pretul pachetelor de calatorie poate fi recalculat sau se poate anula pachetul in cauza. Din respect pentru calatori si pentru a nu compromite vacanta turistilor, agentia Interra Travel poate schimba compania aeriana cu care se realizeaza pachetul respectiv (in cazul pachetelor de calatorie care au transport pe curse regulate), sau o parte dintre hotelurile mentionate in program, daca aceasta masura permite mentinerea pretului publicat. In aceste situatii, toate modificarile se vor face cu conditia oferirii unor servicii similare din punct de vedere calitativ.
Agenția de turism organizatoare Interra Travel nu este răspunzătoare pentru erorile de rezervare comise în timpul procesului de rezervare care sunt imputabile călătorului sau care sunt cauzate de circumstanțe inevitabile și extraordinare.
PLATA SI MODALITATILE DE PLATĂ A PACHETELOR DE CĂLĂTORIE
.........................
EVENTUALE SITUATII DE EVOLUTII ALE PRETULUI PACHETELOR DE CALATORIE
Preturile pachetelor de calatorie agreate la momentul incheierii contractului, pot suferi modificari in sensul cresterii sau scaderii in functie de anumiti factori astfel:
-Preţul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale preţurilor carburanţilor, cresteri ale taxelor si comisioanelor de aeroport si combustibil din componenta tarifului biletului de avion inclus in pachetul de calatorie, etc.). In cazul unei cresteri mai mare de 8%, calatorul poate rezilia contractul fara plata penalitatilor de retragere in termen de ............... [GT1] de la data la care a fost informat despre creșterea pretului pachetului de călătorie.
-Pretul pachetului poate fi scazut in urma unor promotii facute de hoteluri, companii aviatice sau de catre agentia de turism organizatoare. In cazul promotiilor acestea au o perioada fixa de valabilitate, iar agentia de turism organizatoare aloca un numar limitat de locuri cu tarif redus. Daca acestea se epuizeaza inainte de data limita a promotiei, agentia de turism organizatoare poate decide sa opreasca campania de promotii inainte de data limita setata initial, fara un anunt in prealabil.In acelasi timp, agentia de turism organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul pachetului de calatorie conform promotiei, pentru clientii care au cumparat anterior acelasi pachet, dar la pretul din oferta standard.
TRANSFERURI GRATUITE DIN PROVINCIE
Agentia de turism organizatoare Interra Travel ofera, la solicitarea de rezervare in scris din partea calatorului, transferuri gratuite la aeroportul Otopeni (pentru pachetele de calatorie cu transport avion) sau la punctele de imbarcare (pentru pachetele cu transport autocar) de pe rutele si orasele indicate in programul detaliat al pachetelor de calatorie. Transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic, la solicitarea expresa a calatorului. Ulterior, transferul gratuit nu mai poate fi asigurat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.
· TRANSFERUL DIN PROVINCIE (de pe rutele si orasele indicate in program) la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de Agentia de turism organizatoare INTERRA TRAVEL cu titlu GRATUIT. Prin urmare, acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri, restituiri, etc. Daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
· Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
· Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica Agentia de Turism Organizatoare un numar de telefon mobil valabil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Agentia de Turism Organizatoare nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate exclusiv de pasager.
· Transferurile gratuite sunt asigurate de Agentia de Turism Organizatoare cu mijloace auto din flota proprie ( autoturisme de 1-4 locuri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, autocare de 26-44 de locuri) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Agentia de Turism Organizatoare recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este suportată integral de catre Agentia de Turism Organizatoare, iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator.
· Daca Agentia de Turism Organizatoare are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore, atat la plecare cat si la sosire. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu, in conditiile expuse.
· Agentia de Turism Organizatoare nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului si care nu intră in aria de control a Agentiei.
· Calatorii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
· Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de maximă siguranta.
DOCUMENTE DE CALATORIE
· Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
· Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul valabil. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
· Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru (30 zile), Serbia (90
zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia).
· Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin încă 6 luni, calculate de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
· Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin înca 6 luni, calculate de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul cu pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasapoarte temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
· In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
· Agentia de Turism Organizatoare nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul calatorului ( turistului) pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca calatorului (turistului) nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, calatorului (turistului) nu i se restituie contravalorea excursiei.
FOARTE IMPORTANT ! DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI
Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata de un notar public. . Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces. Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat. Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca cu mentiunea definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul/hotararea judecătorească de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata de un notar public. Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata de un notar public precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste. Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: www.politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590.
CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
· Clasificarea hotelurilor din programul pachetelor de calatorie este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
· Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort, fără a implica plata unor costuri suplimentare pentru turist.
· Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
· Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre calator (turist) direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
· Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera twin pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Agentiei de Turism Organizatoare o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Agentia de Turism Organizatoare va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie.
· Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor. Pe care este obligat să le efectueze în integralitatea lor.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AVIONUL
· Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de calatorie pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia de turism organizatoare va informa calatorii (turistii) asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi in niciun fel raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
· Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20-23 kilograme si 06-08 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita (de KG) se achita separat si direct in aeroport. Informatii exacte cu privire la bagajul de cala si cel de mana, gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism organizatoare sau in informarea de calatorie transmisa de Agentia de Turism Organizatoarea inaintea plecarii.
· Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical care să conțină acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
· Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea, respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
· Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent în terminal.
INFORMATII DESPRE PLECARE SI ASISTENTA TURISTICA LA DESTINATIE
Informatiile detaliate despre plecare se transmit cu cateva zile inainte de plecare si cuprind urmatoarele: numele si perioada pachetului, tipul de transport (avion, autocar sau individual), numele ghidului insotitor si telefonul de urgenta al acestuia (pentru pachetele de calatorie fara insotitor de grup se va furniza numele si telefonului ghidului local de la destinatie), data plecarii, locul si ora de intalnire, ora plecarii, numarul zborului de plecare si ora decolarii (dupa caz), tipul de document de calatorie necesar, limitele de bagaje de cala si mana pentru zborurile de plecare, zborurile locale si zborurile de retur, telefon de urgenta, detalii transferuri gratuite (cu minim 1 zi inainte de plecare), lista de hoteluri din program, conditiile de calatorie specifice destinatiei. Asistenta locala la destinatie este asigurata de insotitorul de grup (pentru pachetele de calatorie cu ghid) respectiv de agentia partenera de la destinatie (ale carei date de contact vor fi furnizate).
ASIGURARI MEDICALE DE CALATORIE SI ASIGURAREA STORNO
· Pachetele de calatorie din oferta standard a agentie de turism organizatoare Interra Travel, nu includ asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno. Recomandam incheierea acestor asigurari la momentul rezervarii pachetelor de calatorie sau cel mai târziu cu cel puțin 30 de zile înainte de plecare pentru asigurarea medicală de călătorie. Pentru destinatiile unde este necesara viza de intrare, asigurarea medicala de calatorie este obligatorie. Asigurarea storno se poate incheia numai in ziua incheierii contractului de calatorie (nu si ulterior).
· Agentia de turism organizatoare INTERRA TRAVEL detine urmatoarea polita de asigurare privind protectia in caz de insolventa: Polita seria I nr. 57742, polita de asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de catre Omniasig VIG SA – Sucursala Aviatorilor, strada Aleea Alexandru, nr.51, sector 1, Bucuresti, telefon 004 021 405 7420, Fax 004 021 311 4490, office@omniasig.ro, www.omniasig.ro. Polita cu seria I nr. 57742 este valabila de la data de 01/01/2023 pana la 31/12/2023. Polita este afisata si pe site-ul agentiei: www.interra.ro.
INFORMATII PRIVIND DREPTUL CĂLĂTORULUI DE A ÎNCETA CONTRACTUL PRIVIND PACHETUL DE SERVICII DE CĂLĂTORIE ÎNAINTE DE ÎNCEPEREA EXECUTĂRII PACHETULUI
. Calatorul poate inceta contractul in orice moment, inainte de inceperea executarii pachetului. În cazul în care Calatorul renunţă din vina sa la pachetul de servicii de calatorie care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:
(a) 10% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice înainte de inceperea executarii pachetului (data plecarii);
(b) 50% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face în intervalul de 60-31 zile înainte de inceperea executarii pachetului (data plecarii);
(c) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai putin de 31 de zile inainte de inceperea executarii pachetului (data plecarii) sau nu se prezinta la program.
(d) 100% din preţul pachetului de servicii, în cazul în care Calatorul a achiziţionat pachetul de servicii de calatorie din cadrul programului special de tip Early Booking, indiferent de data la care Calatorul solicită renunţarea.
Calatorul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii de calatorie la Agenţia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunţare verbală nu este luată în considerare.
Calatorul are dreptul să înceteze contractul înainte de începerea executării pachetului, fără a plăti vreo penalitate de încetare, în cazul unor circumstanțe inevitabile și extraordinare care se produc la locul de destinație sau în vecinătatea imediată a acestuia și care afectează în mod semnificativ executarea pachetului sau care afectează semnificativ transportul pasagerilor la destinație. În acest caz, Calatorul are dreptul la o rambursare completă a oricărei plăți efectuate pentru pachet, dar nu are dreptul la vreo despăgubire suplimentară.
INFORMAȚII PRIVIND PERSOANELE CU MOBILITATE REDUSĂ
Persoanele cu mobilitate redusă au dreptul la vacanta/călătorie adaptată mobilității lor, cu condiția comunicării tuturor informațiilor necesare în acest sens către Agentia de Turism organizatoare INTERRA TRAVEL. Dacă aceste date și informații nu sunt comunicate anterior momentului achizitionării pachetului de călătorie, Agentia de Turism organizatoare INTERRA TRAVEL nu este obligată la adaptarea călătoriei sau vacantei la nevoile acestuia, insa va efectua, in măsura în care acest lucru mai este posibil, toate demersurile necesare în acest sens. În situația în care apar costuri spulimentare ca urmare a necesității adaptării vacantei/călătoriei la nevoile călătorului cu mobilitate redusă, acesta are obligația achitării lor, dacă dorește să beneficieze în continuare de pachetul de servicii.
INFORMATII PRIVIND CONDUITA SOCIALA
Agentia de Turism organizatoare INTERRA TRAVEL își rezervă dreptul de a refuza prestarea serviciilor către turistul/călătorul care încalcă regulile generale de conduită socială, care : (i) perturbă bunul mers al vacanței, (ii) aduce injurii ghidului sau oricăui alt călător sau (iii) manifestă în orice alt mod comportamente ofensatoare la adresa Agentiei de Turism organizatoare INTERRA TRAVEL, a personalului acesteia si/sau a celorlalti călători/turiști.
INFORMATII PRIVIND CROAZIERELE PE MARE
.................................
FORMULAR CU INFORMATII STANDARD PENTRU CONTRACTELE
PRIVIND PACHETELE DE SERVICII DE CALATORIE
Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este in pachet în înţelesul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018. Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplică pachetelor. Agentia de turism INTERRA TRAVEL, in calitate de agentie de turism organizatoare, va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. În plus, conform legislaţiei, agentia deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care intră in insolvență .
Detalii de contact ale Agentiei INTERRA TRAVEL: Bd. Ferdinand, nr.83, etaj 3-4, sector 2, 021384 Bucuresti, Telefon/Fax: 004 021 312 3775, E-mail: rezervari@interra.ro, site: www.interra.ro
Drepturi principale în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018.
- Călătorii primesc toate informaţiile esenţiale privind pachetul anterior încheierii contractului privind pachetul de servicii de călătorie.
– Există întotdeauna cel puţin un comerciant care răspunde pentru executarea corespunzătoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract.
– Călătorilor li se pune la dispoziţie un număr de telefon de urgenţă sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu agenţia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
– Călătorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înştiinţări efectuate în mod rezonabil şi eventual a plăţii unor costuri suplimentare.
– Preţul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (de exemplu, preţurile carburanţilor) şi dacă acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, şi în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creşterea preţului este mai mare de 8% din preţul pachetului, călătorul poate înceta contractul. În cazul în care agenţia de turism organizatoare îşi rezervă dreptul de a creşte preţul, călătorul are dreptul la o reducere de preţ dacă apare o scădere a costurilor relevante.
– Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare şi pot obţine rambursarea completă a oricăror plăţi în cazul în care oricare dintre elementele esenţiale ale pachetului, altul decât preţul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, călătorii au dreptul la rambursare şi, după caz, la o despăgubire.
– Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, înainte de începerea executării pachetului, în circumstanţe excepţionale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinaţie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
– În plus, călătorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalităţi de încetare adecvat şi justificabil.
– În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite călătorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare. Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, în cazul în care serviciile nu sunt executate în conformitate cu contractul şi acest fapt afectează în mod substanţial executarea pachetului, iar agenţia de turism organizatoare nu remediază problema.
– Călătorii au de asemenea dreptul la o reducere a preţului şi/sau la plata unor despăgubiri pentru daune în cazul în care serviciile de călătorie nu sunt executate sau sunt executate în mod necorespunzător.
– Agenţia de turism organizatoare trebuie să ofere asistenţă în cazul în care călătorul se află în dificultate.
– În cazul în care agenţia de turism organizatoare intră în insolvenţă, plăţile vor fi rambursate. În cazul în care agenţia de turism organizatoare intră în insolvenţă după începerea executării pachetului, iar transportul este inclus în pachet, repatrierea călătorilor este garantată. Agentia de turism organizatoare INTERRA TRAVEL detine urmatoarea polita de asigurare privind protectia in caz de insolventa:
Polita seria I nr. 57742, polita de asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de catre Omniasig VIG SA – Sucursala Aviatorilor, strada Aleea Alexandru, nr.51, sector 1, Bucuresti, telefon 004 021 405 7420, Fax 004 021 311 4490, office@omniasig.ro, www.omniasig.ro. Polita cu seria I nr. 57742 este valabila de la data de 01/01/2023 pana la 31/12/2023. Polita este afisata si pe site-ul agentiei: www.interra.ro
Călătorii pot contacta societatea de asigurari sau, după caz, autoritatea competentă, Ministerul Turismului – Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, Poarta C, Telefon: 004 021 303 78 37, Fax: 004 021 303 78 93, E-mail: registratura@mturism.ro, în cazul în care anumite servicii sunt refuzate din cauza insolvenţei agentie Interra Travel.
În sensul prezentului formular prin agenţie de turism organizatoare se înţelege agenţia de turism organizatoare stabilită pe teritoriul României sau agenţia de turism intermediară stabilită pe teritoriul României, care cumpără în mod direct pachete de la o agenţie de turism organizatoare care nu este stabilită în România, după caz, conform art. 14 din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2018.
În cazul prevederilor referitoare la insolvenţă, agenţia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, după caz.
Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 este accesibila la urmatorul site: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/204233
Numele in clar al calatorului (calatorilor): ___________________________________________________________________
Semnatura calatorului (calatorilor):________________________________________________________________________
Pentru si in numele grupului de calatori:____________________________________________________________________
Data: _____________________
Abonează-te la Newsletter
Fii mereu la curent cu cele mai avantajoase oferte de vacanță!
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare. Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor conform politicilor noastre.